«Όλες οι αισθήσεις συναντώνται στο Θέατρο με έναν μοναδικά εξευγενιστικό τρόπο. Ανταμώνουν, συνδιαλλάσσονται, θυμώνουν, αγαπιούνται, μα υπάρχουν όλες μαζί. Εδώ: στην Έκτη Τέχνη».
Η Αρχαία Τραγωδία αποτελεί την απαρχή του Θεάτρου, πρόκειται για το σπουδαιότερο πολιτισμικό δημιούργημα του ανθρώπινου πολιτισμού. Ένας βυθός πλούτιστικού δράματος, γεμάτος εργαλεία υποκριτικά και ερμηνευτικά.
Μέσα από την έρευνα και την ενασχόληση μας με τα σπουδαία κλασικά θεατρικά έργα και τους μοναδικούς εκπροσώπους τους (Σαίξπηρ, Μολιέρο, Μαριβώ, Γκολντόνι, Τσέχωφ, Ίψεν, Μπρεχτ, Λόρκα, Ιονέσκο, Ουίλιαμς κ.α) θα επιχειρήσουμε ένα ταξίδι στο χρόνο. Με “όχημα” τους ήρωες και μέσα από το ύφος, τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες των ρόλων, θα προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε την ατμόσφαιρα και τα χαρακτηριστικά της εκάστοτε εποχής και του κάθε συγγραφέα. Θα διεισδύσουμε σε όλες εκείνες τις διαχρονικές αναφορές και λεπτομέρειες, για να αναγνωρίσουμε επι της ουσίας, αυτά που αγγίζουν απολύτως το “παικτικό” μας (και όχι μόνο) “ΣΗΜΕΡΑ” !
«Τα παιδιά έχουν το ακαταλόγιστο: Όπως τα παιδιά έχουν το ακαταλόγιστο στο παιχνίδι, στη χαρά, στην τρέλα, στην δημιουργικότητα, στο λάθος, έτσι κι ο ηθοποιός έχει το ακαταλόγιστο με την ίδια δίψα, με την ίδια πηγαιότητα, να δοκιμάζει, να αυτοσχεδιάζει, να μαγεύεται και να ανθίζει σκηνικά προς κάθε κατεύθυνση»
Στην διαδικασία μιας κιν/μενης αφήγησης, έχουμε 4 βασικά στάδια. Μια μικρή αλυσίδα με 4 κρίκους … Σενάριο, προεργασία, γύρισμα, μοντάζ…
Πάμε να ταξιδέψουμε παρέα στα 4 αυτά βασικά στάδια.
Ο σωματικος αυτοσχεδιασμός και η μιμική τέχνη (παντομίμα) προέρχονται από την παραδοση του σωματικού θεάτρου. Με εργαλείο το σώμα του και το σύνολο των μέσων σωματικής έκφρασης που διαθέτει, ο ηθοποιός / περφόρμερ συμβάλλει στη δημιουργία σχημάτων και εικόνων (σωματικός αυτοσχεδιασμός), ή περιγράφει ένα αόρατο κόσμο συνδυάζοντας χειρονομίες, ακρίβεια στο παίξιμο και συναίσθηση της μουσικοτητας της κίνησης και των καταστάσεων (μιμική τέχνη / παντομίμα) . Έτσι, η εξερεύνηση των εκφραστικών δυνατοτήτων του σώματος οδηγεί σε νέες διαδικασίες και αποτελεί μια διαφορετική προσέγγιση της υποκριτικής τέχνης, που μπορεί να ξεκλειδώσει νέα μονοπάτια.
«Τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα όταν έχουμε πίστη , εργατικότητα και αγάπη. Κάπως έτσι γινόμαστε και αυτό που είμαστε, φτιαγμένοι από το υλικό των ονείρων»
.
Είμαι πανευτυχής που βρίσκομαι σε αυτήν την υπέροχη Δραματική Σχολή που μοιραζόμαστε μαζί τις εμπειρίες και τις θεατρικές μυρωδιές.
Σκοπός του μαθήματος είναι η εισαγωγή στην τέχνη της υποκριτικής στον κόσμο των παιδιών. Πώς προσεγγίζουμε ένα θεατρικό έργο με γνώμονα την παιδική ψυχή και αντίδραση.
Είμαι χαρούμενος και γεμάτος που βρίσκομαι σε αυτήν την υπέροχη Δραματική Σχολή που θα ζυμωθούμε θεατρικά.
Διάθεση, όρεξη και πάθος. Τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε.
Σκοπός του μαθήματος είναι η εισαγωγή στην τέχνη της σκηνογραφίας στο θέατρο. Είναι η κοινή μας προσπάθεια να αποκτήσουμε τη χωρική αντίληψη και τους κανόνες της αισθητικής και της αρχιτεκτονικής που ακολουθούμε συνειδητά ή όχι. Με πρακτικούς και θεωρητικούς τρόπους θα κατανοήσουμε τη σχέση του ηθοποιού με τον υπάρχοντα αλλά και με τον σκηνογραφημένο χώρο. Πολλά τα μυστικά. Ας τα μοιραστούμε…
Είναι ωραίο να βρίσκεσαι ανάμεσα σε νέους δημιουργικούς ανθρώπους και να διδάσκεις νέα πλάσματα.
Μαζί θα ταξιδέψουμε στα άδυτα της κινηματογραφικής ιστορίας. Θα δούμε, θα νιώσουμε, θα σχολιάσουμε και κυρίως θα γνωριστούμε με τον σπουδαίο κινηματογράφο.
Είναι ωραίο να βρίσκεσαι ανάμεσα σε νέους δημιουργικούς ανθρώπους και να διδάσκεις νέα πλάσματα.
Μαζί θα ταξιδέψουμε στους ήχους της παράδοσής μας.
Το πρόσωπο όπως και το σώμα διαμορφώνεται από τις συνθήκες της ζωής με συγκεκριμένη προσωπική μορφή. Με ειδικές ασκήσεις που αφορούν το όλον του σώματος και του προσωπείου μαθαίνουμε να ερευνούμε να διαχειριζόμαστε και να εξελίσσουμε τον προσωπικό μας ήχο.